طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارها اعتبار می آورد

business-website-design

وب سایت به عنوان یک پایگاه اینترنتی پنجره ای از دنیای پیرامون به درون شرکت شما می باشد. پنجره ای که میتواند مانند یک لینک خدمات شما را در معرض دید همه مردم جهان قرار دهد. طراحی وب سایت شرکتی شما مقوله ای بسیار بسیار حساس است چرا که می تواند موجب کسب اعتبار برای شرکت و کسب و کار شما شود و در عین حال موجب کسر شان و کاسته شدن اعتبار از شرکت شما گردد. پس برای طراحی سایت برای شرکت، کارخانه و کسب و کار خود دقت لازم را داشته باشید. از مواردی که حتما بایستی در طراحی سایت مورد توجه کارفرمایان باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی سایت شرکتی باید متناسب با زمینه کاری و فرهنگ سازمانی شما باشد؛

    فرض کنید شما یک شرکت وارد کننده ابزار آلات یا شرکت تولید کننده لوازمی خاص هستید، درواقع در این شرایط شما در زمینه صنعتی در حال فعالیت هستید که خیلی لطافت در آن جایگاهی ندارد و بیشتر نیت از طراحی سایت شرکتی بعد کسب اعتبار و معرفی مجموعه مورد توجه است؛ پس باید در طراحی سایت اینچنین شرکت هایی از رنگ های تیره، عکس های باکیفیت و متعدد، طراحی سایت به صورت تک صفحه (درصورت موجود بودن تعداد محصول زیر 50 قلم) و همچنین استفاده از ماژول های مختلف برای نشان دادن اصل فعالیت شرکت توصیه می گردد.

  • طراحی سایت شرکتی باید مورد پسند مخاطبین اصلی و مشتریان هدف شما باشد؛

    پس از توجه به نوع کار شرکت در طراحی سایت شرکتی، مشتریان هدف و توجه به خصوصیات آن ها نیز می تواند شاکله اصلی طراحی سایت نیو  را تحت الشعاع قرار دهد. برای مثال شرکتی که تولیدکننده پوشاک است با مخاطبینی رو به رو است که آدم هایی به روز، شیک و احتمالا وسواسی هستند پس این شرکت به طراحی سایتی خاص نیازمند است، طراحی سایت این مجموعه ها حتما باید فراتر از طراحی سایت معمولی و کلاسیک باشد، در طراحی سایت شرکتی این نوع کسب و کارها معمولا از آخرین تکنولوژی های  طراحی سایت استفاده می شود و طراحان وب سایت به تبع کارفرمایان سعی در شگفت زده کردن مخاطبین خود دارند.

  • طراحی سایت شرکتی باید معرف فلسفه وجودی شرکت باشد؛

    یک وب سایت شرکتی حتما باید کل خدمات شرکت را از طریق سایت مورد دید مشتریان و کاربران وب سایت قرار دهد و علاوه بر آن با درج محتوای صحیح در سایت شرکتی باید فلسفه وجودی و چرایی فعالیت های شرکت نیز به بهترین نحو در طراحی سایت شخصی لحاظ گردد. مخاطبین باید بدانند که شرکت با چه رویکردی کار می کند، دنبال رفع نیاز از چه افراد یا اقشاری است و دست آخر می خواهد دقیقا چه کار کند.

  • سایت های شرکتی بهتر است همواره به روز گردند؛

    نکته مهم دیگر اینکه معمولا سایت های شرکتی یک بار طراحی می شوند و پس از طراحی سایت شرکتی، آن سایت بدون تغییر رها می شود؛ این رویکر می تواند به روند کار و روند شناسایی سایت توسط مخاطبین خلل وارد کند. سایت باید پویا باشد و حتما سعی شود تا اطلاعات جدید در سایت شرکتی در طول زمان قرار بگیرد و وب سایت از پویایی خارج نشود.

در طراحی وب سایت شرکتی خود تا می توانید وسواس نشان دهید، چرا که مخاطبینی هستند که از حقیقت شرکت شما هیچ اطلاعی ندارند و آن چیزی در ذهنشان پدیدار می شود که از طریق وب سایت شرکت شما می بینند. سعی کنید همیشه سایت خود را پویا نگه دارید و مطالب جدید در سایت شرکت وارد کنید و همچنین بعد از مدتی نگاهی به تغییرات ظاهری وب سایت شرکتی خود داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *